آر اف سکرت کره

آر اف سکرت یک دستگاه لیزر فرکشنال محصول کشور کره جنوبی است. کارشناسان و متخصصان کلینیک زیبایی صدرا با استفاده از این دستگاه پیشرفته در کنار دیگر تجهیزات به‌روز در کلینیک صدرا، باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان محترم ارائه می‌دهند.

افرادی که قصد جوان سازی پوست خود را دارند می‌توانند با استفاده از دستگاه سکرت فرکشنال محصول کره بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. این دستگاه با استفاده از امواج آر اف یا فرکانس‌های رادیویی و سوزن‌های مخصوص، عمل کشیدن یا لیفت پوست را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

سوزن‌های مورد استفاده در این دستگاه دارای روکش طلا هستند. برای جلوگیری از ایجاد حساسیت است که جنس این روکش از طلا انتخاب شده است. این سوزن‌ها تا عمق سه و نیم میلی‌متر نفوذ کرده و قابل کنترل هستند و قطر آن‌ها نیز 300 میکرومتر است. بدنه سوزن‌ها هادی امواج رادیو فرکانس بوده و نوک سوزن نیز آزاد است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که انرژی آر اف در درون پوست آزاد شود و انرژی گرمایی در جداره و در عمق آن به وجود بیاید.

مزیت قابل توجهی که این روش جوان‌سازی دارد این است که به دلیل تخریب حرارتیِ کمی که انجام می‌شود، برگشتن پوست به حالت اولیه زمان بسیار کمی برده و عوارض جانبی چندانی نیز ندارد. همچنین این شیوه از لیزر کردن، برای تمامی تیپ‌های پوستی امکان‌پذیر است.

تحریک کلاژن‌سازی با کمترین درد ممکن، برداشتن لایه‌های مرده پوست و کمک به بازسازی پوست، رفع کردن چین‌وچروک‌های ریز و متوسط، رفع کردن برخی ناهمواری‌های پوستی و رفع لک‌های سطحی پوست، از دیگر مزایای استفاده از شیوه آر اف سکرت برای ترمیم و جوان‌سازی پوست است.

درمان کردن اسکارهای پوستیِ ناشی از آکنه، درمان کردن پیری پوست، شفاف کردن پوست‌هایی که از نور زیاد آسیب دیده‌اند، درمان جای جوش‌ها، بستن منافذِ باز پوستی و رفع افتادگی پوست، از دیگر قابلیت‌های این دستگاه است.