تماس با ما

مخاطبان و مشتریان کلینیک زیبایی صدرا می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی فوق با ما در ارتباط باشند و خدماتی نظیر رزرو وقت کلینیک و استفاده از بخش پرسش و پاسخ را دریافت کنند. در ضمن باید اشاره کنیم برای دریافت نوبت می‌توانید از قسمت نوبت‌دهی اینترنتی اقدام به رزرو نوبت نمایید.

در ضمن نیاز به توضیح است که کلینیک زیبایی صدرا با فعالیت مستمر و مفید در شبکه‌های اجتماعی قصد دارد آن دسته از مخاطبانی که علاقه‌مند به حضور در این فضاها و دریافت اطلاعات از طریق این شبکه‌ها هستند را پوشش دهد. برای مثال همکاران ما اطلاعات مفیدی را در قالب عکس، ویدئوی کوتاه و متون کوتاه در صفحه اینستاگرام کلینیک منتشر خواهند کرد. سعی ما بر این است که این موارد در کنار جذابیت، آموزنده نیز باشند. در صورتی که فردی از اطلاعات ارائه شده در صفحه اینستاگرام رضایت داشت می‌تواند برای دریافت اطلاعات بیشتر و تخصصی‌تر به بخش مقالات وب‌سایت کلینیک صدرا مراجعه کرده و در آن قسمت مقالات مفصل و مفیدی که با زبانی ساده نوشته شده‌اند را بخواند.

همچنین اگر همراهان ما در اینستاگرام، نیاز داشتند که موردی را با ما در میان بگذارند می‌توانند از طریق بخش دایرکتِ اکانت اینستاگرام صدرا سوالات و دغدغه‌های خود را ارسال نمایند.

کانال تلگرام کلینیک صدرا نیز نمونه‌ای دیگر از فعالیت ما در شبکه‌های اجتماعی است که در آن مطالب آموزشی و برخی از فعالیت‌های کلینیک در زمینه‌های مختلف منتشر خواهد شد.

با ما در ارتباط باشید و با مراجعه به آدرس کلینیک صدرا از خدمات باکیفیت مجموعه ما بهره‌مند شوید.

 

آدرس کلینیک زیبایی صدرا و دیگر راه‌های ارتباطی با ما در این بخش ذکر شده است.

آدرس کلینیک: میرداماد میدان مادر خ سنجابی خ شریفی خ آزیتا پلاک ۵/۱

شماره تلفن‌های ثابت: 0212222019402122220198

شماره تلفن همراه:  09901982678

پست الکترونیک: Sadra@niklaser.com

صفحه اینستاگرام: Sadra_beautyclinic