دستگاه هایفو اولترافورمر3 کره

دستگاه هایفو اولترافورمر 3 محصول کشور کره جنوبی یکی از دستگاه‌های لیزر مورد استفاده در کلینیک زیبایی صدرا است که برای خدمات مربوط به جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دستگاه پوست نواحی چانه و گردن، گونه‌ها، زیر چشم‌ها، کنار چشم‌ها و بالای ابرو را لیفت کرده و باعث کشیده شدن و جوان‌سازی پوست این نواحی از بدن می‌شود. استفاده از این شیوه برای خدمات پوست و زیبایی در زیرمجموعه‌ی روش‌های غیرتهاجمی قرار می‌گیرد و به همین خاطر این دستگاه در بین مراجعه‌کنندگان به مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی دستگاهی محبوب و پرطرفدار است.

نحوه کار دستگاه بدین شکل است که انرژی مافوق صوتِ پر شدت کانونیک (اصطلاحاً هایفو) توسط دستگاه تولید شده و در فاصله 4 تا 5 میلی‌متری پوست متمرکز می‌شود. تمرکز این امواج در ناحیه مورد نظر باعث می‌شود که دمای آن قسمت به 60 تا 71 درجه سانتی‌گراد برسد. این افزایش دما موجب تخریب بافت‌های فرسوده پوستی در قسمت مورد نظر شده و این کار در نهایت باعث آغاز روند ترمیم و نوسازی بافتی سلول‌های فیبروبلاست و کلاژن‌سازی می‌شود. جایگزینی کلاژن‌های جدید به جای کلاژن‌های قدیمی موجب سفت و کشیده شدن پوست می‌شود.

از جمله مزیت‌های زیباسازی پوست با این دستگاه این است که این امواج هیچ آسیبی به پوست نرسانده و عوارض ظاهری روی آن ایجاد نمی‌کند. به همین خاطر است که این شیوه جزو روش‌های غیرتهاجمی ثبت شده است. از دستگاه هایفو اولترافورمر 3 می‌توان برای انواع تیپ‌های مختلف پوستی استفاده کرد و از لحاظ فصلی نیز استفاده از این دستگاه محدودیت خاصی ندارد.

لازم به ذکر است که این دستگاه و شیوه درمانی منتج از آن تنها روش لیفت ابرو است که کارایی آن اثبات شده است. لیفت گردن و غبغب، برطرف کردن چروک‌های کنار صورت، کم کردن اسکارهای ناشی از آکنه، کاهش دادن چین‌وچروک در پیشانی و دور لب، کاهش دادن چین‌وچروک در نواحی گردن و دکلته نیز از دیگر مزایای استفاده از دستگاه اولترافورمر 3 است.