پلاسما فرکشنال پلانیک

پلاسما فرکشنال پلانیک از جمله تجهیزات و تکنولوژی‌های موجود در کلینیک زیبایی صدرا است که امکانات بی‌نظیر آن باعث رضایت مشتریان شده است.

این دستگاه را می‌توان جایگزینی پیشرفته‌تر و بهتر برای دستگاه «آر اف فرکشنال» و دستگاه لیزر فرکشنال دانست. رفع کردن علائم پیری پوست و بهبود دادن زخم‌ها از جمله تاثیرات استفاده از این دستگاه است.

ترمیم و جوان سازی پوست با استفاده از دستگاه پلانیک یک روش غیر تهاجمی محسوب شده که فاقد خون‌ریزی، درد، سوختگی و … است. این دستگاه قابلیت تنظیم سطح انرژی و فرکانس ساطع شده از خود را دارد که این تغییر در مقدار انرژی مورد نیاز برای درمان بهترِ لایه‌های سطحی و لایه‌های عمقی پوست کارآمد است.

ترمیم پوستی با استفاده از دستگاه پلاسما پلانیک باعث می‌شود که سلول‌های پیر منقبض شده و پوست اصطلاحاً جمع یا لیفت شود. هنگامی که امواج ناشی از این دستگاه در لایه‌های عمیق، سلول‌های پوستی را تحریک می‌کند، این کار باعث می‌شود تا میزان الاستیسیته و مقاومت پوست نیز افزایش پیدا کند.

مهار کردم ملانین موجود در موها یا کاهش دادن سطح آن‌ها توسط دستگاه فرکشنال پلانیک، موجب می‌شود پوست بدن انسان درخشان و شفاف شود. همچنین رفع شدن چین‌وچروک‌ها و پاک‌سازی پوست نیز از دیگر تاثیرات استفاده از این دستگاه است. زخم‌های پوستی و آکنه‌ها نیز توسط امواج ساطع شده از این دستگاه از بین خواهند رفت.

درمان کردن استرچ مارک، رفع کردن افتادگی پوست صورت و کارایی در درمان بلفاروپلاستی یا همان افتادگی پلک از دیگر مزیت‌های این دستگاه پیشرفته است.

دستگاه پلاسما فرکشنال پلانیک ساخت کشور ایران بوده و به عنوان یک محصول داخلی در رقابت با محصولات مشابه خود که ساخت دیگر کشورها هستند، سربلند بوده و بیشترین کارایی ممکن را دارد. در ضمن باید اشاره کرد که دستگاه مذکور بهبود داده شده‌ی دستگاهی نظیر آر اف فرکشنال و دستگاه لیزر فرکشنال است.