مو و ابرو

مو و ابرو خدمات زیادی را در برمی‌گیرند که ما در کلینیک زیبایی صدرا انواع و اقسام این خدمات را با بهترین کیفیت و با استفاده از به‌روز‌ترین تکنولوژی‌ها در اختیار شما می‌گذاریم. متخصصان و کارشناسان ما در کلینیک صدرا با استفاده از تجربه خود و کمک گرفتن از دانش روز، بهترین خدمات‌دهی ابرو و مو را به شما ارائه خواهند داد.

کم‌پشتی یا ریزش ابروها و موها از مواردی هستند که روی زیبایی تاثیر زیادی گذاشته و افراد بسیاری را با مشکل مواجه می‌کنند. این اتفاق دلایل متنوعی دارد. برخی از این دلایل از قرار زیر هستند.

کمبود مواد مغذی در بدن مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین‌ها یا اختلال‌های خود ایمنی. این اختلال‌ها از دیگر دلایل ریزش موها است. برای مثال «آلوپسی آره‌آتا» اختلالی است که در طی آن بدن به فولیکول‌های مو حمله کرده و باعث ریزش آن‌ها می‌شود. لوپوس نیز نوع دیگری از اختلال خود ایمنی است که موجب ریزش ابروها می‌شود.

مصرف برخی از داروها نیز موجب ریزش ابروها و موها می‌شود که نمونه بارز آن داروهای مورد استفاده در شیمی‌درمانی است. همچنین اختلالات هورمونی در خانم‌ها هم باعث نازک شدن ابروها می‌شود و در ضمن مصرف داروهای مخصوص اختلالات هورمونی نیز می‌تواند باعث ریزش ابروها در خانم‌ها شود.

تیروئید و مشکلات مربوط به آن دیگر موردی است که روی ابروها و موهای افراد تاثیر می‌گذارد. نازک شدن ابرو یکی از عوارض شایعِ کم‌کاری تیروئید است. نازک شدن یا ریزش ابروها بر اثر کم‌کاری تیروئید عموماً در لبه خارجی ابرو یا یک‌سوم خارجی آن اتفاق می‌افتد.

عوارض پوستی نظیر خال، اگزما، پسوریازیس و درماتیت سبورئیک نیز می‌توانند دلیلی برای ریزش یا کم‌پشت شدن ابرو باشند.

کاشت مو و ابرو و تقویت مو از جمله خدماتی است که در کلینیک زیبایی صدرا به متقاضیان محترم ارائه می‌شود. برای بهره‌مندی از خدماتی بی‌نظیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.