لیزر موهای زائد

کلینیک لیزر موهای زائد صدرا عمل لیزر کردن را با دو دستگاه الکساندرایت کندلا و دایود کره‌ای انجام می‌دهد. این دو دستگاه از بهترین ادوات پیشرفته و ‌به‌روز لیزر در ایران هستند.

لیزر موهای زائد امروزه به روشی کارآمد و پرطرفدار در بین مردم تبدیل شده است زیرا با استفاده از این شیوه افراد دیگر نیازی به استفاده از دستگاه‌های اپیلیدی، موبر، مومک، تیغ یا مراجعه به سالن‌های اپیلاسیون ندارند.

شیوه عملکرد دستگاه‌های مختلف لیزر بدین شکل است که اشعه ساطع شده از آن‌ها به رنگ تیره حساس بوده و هر چیزی که تیره رنگ باشد را حرارت می‌دهد. با این کار موهای تیره رنگِ بدن نیز دچار سوختگی شده و از بین می‌روند. البته باید توجه داشت که انجام عمل لیزر چندین جلسه به طول خواهد انجامید زیرا موهای بدن دارای چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. اگر در هنگام لیزر کردن، برخی از موها در پروسه استراحت خود باشند، لیزر و اشعه آن تاثیری روی این موها ندارد. به همین دلیل نیاز است که هر فرد لیزر موهای زائد بدن خود را چندین جلسه ادامه دهد تا موهایی که در جلسات قبل در مرحله استراحت بوده‌اند به چرخه رشد بازگردند و امکان لیزر کردن آن‌ها فراهم شود.

انتخاب دستگاهی خاص و زمان‌بندیِ تعداد جلسات لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع پوستِ فرد، رنگ موها، ضخامت موها و آن نواحی‌ای که قرار است موهای زائد آن‌ها اصلاح شوند، این عوامل تاثیرگذار هستند؛ دستگاه مناسب با توجه به این موارد انتخاب می‌شود.

از جمله ویژگی‌هایی که دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا دارد این است که کار کردن با آن راحت بوده و سیستم خنک‌کننده آن باعث افزایش توان دستگاه می‌شود و از میزان درد این عمل نیز کم می‌کند. در ضمن باید اشاره کرد که دستگاه‌های لیزر دایود که ساخت کشور کره جنوبی هستند، طول‌موج بلندتری نسبت به دیگر دستگاه‌ها دارند و این ویژگی باعث می‌شود که به عمق بیشتری از پوست نفوذ کنند.

کلینیک لیزر موهای زائد صدرا در خدمت شما است.