لیزر دایود الیو کره

لیزر دایود کره‌ای از جمله دستگاه‌های موجود در کلینیک زیبایی صدرا است که بسیار کاربردی بوده و این دستگاه در کنار دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا از بهترین خدمات کلینیک ما در حوزه رفع موهای زائد هستند. مزیت این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر این است که ساختار آن ترکیبی بوده و اشعه‌هایی با دو طول‌موج 808 و 755 نانومتر تولید می‌کند. در واقع باید گفت تمام قابلیت‌های دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا در دستگاه دایود نیز تعبیه شده است و به دلیل کارکرد ترکیبی این دستگاه تاثیرگذاری آن نسبت به دستگاه‌های لیزرِ دیگر بیشتر و بهتر است.

در مورد طول‌موج دستگاه‌های لیزر باید گفت که هر چه طول‌موج اشعه‌ی ساطع شده از آن‌ها بالاتر باشد، امکان ایجاد سوختگی و آسیب رسیدن به پوست کم‌تر خواهد شد. اشعه‌ای که طول‌موج بالایی دارد راحت‌تر به عمق پوست نفوذ می‌کند و راحت‌تر ملانین یا فولیکول موجود در ریشه موها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

با توجه به این‌که تخریب و سوختگی پوست در سطح آن اتفاق می‌افتد می‌توان گفت که استفاده از دستگاه دایود کره‌ای باعث می‌شود که احتمال بروز خطرات این‌چنینی به صفر برسد.

لازم به ذکر است به دلیل این‌که پوست‌های تیره نسبت به پوست‌های روشن امکان آسیب‌دیدگی بیشتری دارند، این دستگاه برای این گونه از پوست‌ها بهترین گزینه است.

مزیت دیگر استفاده از دستگاه لیزر دایود کره‌ای این است که رفع کردن موهای زائد بدن با آن دائمی بوده و دیگر خبری از این موها روی سطح بدن نخواهد بود. البته باید اشاره کرد که بین 5 تا 7 درصد این موها بعد از گذشت دو سال دوباره روی سطح بدن ظاهر خواهند شد که در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها، درصد بسیار اندکی است.

در ضمن باید این نکته را اضافه کرد که استفاده از این دستگاه برای نواحی مختلف بدن اشکالی ایجاد نمی‌کند و محدودیتی ندارد، مگر در نواحی درون گوش، ابروها و درون بینی.