اندولیفت یوفتون ایتالیا

اندولیفت یوفتون ایتالیا یک دستگاه لیزر غیرتهاجمی و سرپایی برای جوان‌سازی پوست است که کاربردهای فراوانی در صنعت زیبایی دارد.

شرکت یوفتون ایتالیا

شرکت یوفتون در سال 1999 در شهر تریسته ایتالیا تأسیس شد. هدف از تأسیس این شرکت، مطالعه، طراحی، تولید و توزیع نوآورانه‌ترین لیزر دایودی بود که تکنولوژی می‌توانست آن را ساپورت کند. این لیزرهای دایود از مواد نیمه‌هادی مانند گالیوم آرسنید تشکیل شده‌اند که فرسوده نمی‌شوند، نیاز به تعمیر و مراقبت‌های مداوم ندارند و از مدل‌های پیشین خود خلاقانه‌تر هستند. شرکت یوفتون از زمان تأسیس خود، تأکید زیادی بر راه‌اندازی دستگاه‌های لیزر جدید در رشته‌های مختلف پزشکی داشته است. نام شرکت یوفتون به‌دلیل کیفیت، کاربرد و دوام دستگاه‌هایش، در میان اولین شرکت‌های تولیدکننده لیزرهای قابل‌حمل دایود، در بازارهای بین‌المللی قرار دارد. این شرکت محصولات خود را علاوه‌بر ایتالیا در 50 کشور دیگر در سراسر جهان به فروش می‌رساند. دستگاه‌های لیزر دایود در اکثر تخصص‌های پزشکی مانند درماتولوژی، جراحی عروق، جراحی پلاستیک، جراحی مغز و اعصاب، پزشکی زیبایی، ستوماتولوژی و دامپزشکی کاربرد دارند. یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های ساخته شده توسط این شرکت، اندولیفت است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

دستگاه اندولیفت یوفتون ایتالیا چیست؟

اندولیفت یک دستگاه لیزر غیرتهاجمی بوده که در رشته پزشکی زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. اندولیفت یک درمان بدون درد، زخم و خون‌ریزی است که به تقویت ساختار پوست پرداخته و افتادگی آن را از بین می‌برد. اندولیفت نتیجه پیشرفته‌ترین تحقیقات تکنولوژیکی و پزشکی است. هدف اندولیفت دستیابی به نتیجه جراحی لیفت بدون داشتن معایبی مانند دوره نقاهت طولانی، هزینه بالا و سایر مسائل مربوط به آن است.

دستگاه اندولیفت یوفتون ایتالیا چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه اندولیفت از فیبرهای نوری میکرو یک‌بارمصرف خاصی که به نازکی یک تار مو هستند، برای نفوذ به زیرپوست در لایه سطحی هیپودرم، استفاده می‌کند. گرمای ایجادشده توسط لیزر به‌وسیله فیبرهای نوری وارد پوست شده و چربی‌های اضافی را ذوب می‌کند. چربی‌های ذوب‌شده از روزنه‌های میکروسکوپی پوست خارج می‌شوند. عمل فوق سبب جمع و سفت شدن پوست و رفع افتادگی آن می‌شود.

دستگاه اندولیفت چه کاربردی دارد؟

کاربرد اصلی اندولیفت، سفت کردن پوست است. اندولیفت با تقویت کلاژن‌سازی و عملکرد متابولیک ماتریکس خارج سلولی به جمع‌شدن و کاهش افتادگی پوست کمک می‌کند. در ادامه به کاربردهای اصلی اندولیفت یوفتون اشاره می‌کنیم.

  • بازسازی لایه‌های سطحی و عمیق پوست
  • تونینگ فوری، کوتاه و بلندمدت بافت پوست
  • تحریک کلاژن‌سازی و کاهش چربی بیش از حد پوست

از اندولیفت در چه قسمت‌هایی از بدن می‌توان استفاده کرد؟

از اندولیفت برای درمان افتادگی در کل صورت می‌توان استفاده کرد. اندولیفت می‌تواند افتادگی خفیف پوست و تجمع چربی در بخش پایینی صورت مانند گونه، غبغب، زاویه فک و غیره را درمان کند. علاوه‌بر صورت نواحی دیگری نیز می‌تواند با اندولیفت درمان شوند که در ادامه عنوان می‌کنیم.

  • گلوتئوس
  • زانو
  • ناحیه پری امبلیکال
  • قسمت داخلی ران
  • مچ پا

پروسه درمان اندولیفت چه مدت زمان می‌برد و چند جلسه طول می‌کشد؟

زمان پروسه درمان اندولیفت نسبت به نواحی مدنظر شما متغیر است. پروسه درمان اندولیفت برای کل صورت حدود نیم ساعت زمان می‌برد. ازآنجایی‌که این درمان هیچ درد، خون‌ریزی و نقاهتی ندارد، پس از انجام می‌توانید بلافاصله به زندگی روزمره خود بازگردید. درمان با اندولیفت تنها به یک جلسه نیاز دارد. اگر نتایج دلخواه شما در یک جلسه حاصل نشد، می‌توانید یک‌بار دیگر در طی 12 ماه اول تکرارش کنید.

مزایای استفاده از دستگاه اندولیفت یوفتون ایتالیا چیست؟

استفاده از دستگاه اندولیفت مزایای بی‌شماری دارد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را عنوان می‌کنیم.

  • غیرتهاجمی است.
  • تنها در یک جلسه انجام می‌شود.
  • درمانی دقیق و ایمن است.
  • دوره نقاهتی بسیار کم دارد.
  • برش، درد، خون‌ریزی و هماتوم ندارد.
  • هزینه آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  • با لیزر فرکشنال قابلیت ترکیب‌شدن دارد.

مشاهده نتایج پس از استفاده از دستگاه اندولیفت چقدر زمان می‌برد؟

نتایج استفاده از دستگاه اندولیفت بلافاصله قابل‌مشاهده هستند. همچنین تا 6 ماه پس از استفاده شما همچنان شاهد بهبود در ناحیه تحت درمان خواهید بود. امر فوق به این دلیل است که اندولیفت باعث تقویت کلاژن‌سازی پوست می‌شود. کلاژن پروتئینی است که در پوست وظیفه استحکام را بر عهده دارد و اگر تقویت شود، باعث سفت شدن پوستتان می‌شود.

نتایج اندولیفت چقدر دوام دارند؟

تمام روش‌ها در همه زمینه‌های پزشکی دوامشان بستگی به وضعیت بیمار دارد. مزیت اندولیفت این است که در صورت ازبین‌رفتن اثرش، امکان انجام مجدد آن بدون عوارض جانبی وجود دارد.

تمام نتایج درمان‌های پزشکی بستگی به شرایط بیمار دارند. عوامل متعددی در نتایج درمان‌ها مؤثر هستند که شامل سن، وضعیت سلامتی، جنسیت، ناحیه تحت درمان، دستگاه، متخصص و غیره می‌شوند. درمان‌های زیبایی نیز از قاعده مذکور مستثنا نیستند. دستگاه اندولیفت یوفتون ایتالیا توانسته است تا به امروز رضایت بیماران خود را جلب کند. اگر در رابطه با دستگاه اندولیفت یوفتون ایتالیا اطلاعات و یا تجربه استفاده از آن را دارید، با شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر به اشتراک بگذارید.