ترمیم ضایعات عروقی پوست

ضایعات عروقی پوست طیفی از عوارض پوستی هستند که عموماً از لحاظ سلامتی مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کنند ولی از لحاظ زیبایی می‌توانند روی اعتمادبه‌نفس افراد تاثیرگذار باشند. خال‌های لکه شرابی، واریس، خال‌های عروقی، ماه‌گرفتگی‌ها و … از جمله شایع‌ترینِ این اختلال‌ها هستند. متخصصان و کارشناسان کلینیک زیبایی صدرا برای رفع این عوارض با بهترین امکانات و بالاترین تجربه در خدمت شما هستند.

برای درمان کردن ضایعات عروقی ایجاد شده در پوست از چندین نوع از دستگاه‌های لیزر استفاده می‌شود که می‌توان از دستگاه لیزر «پی‌دی‌ال» به عنوان رایج‌ترین و بهترین راهکار برای از بین بردن این عوارض نام برد. اشعه‌ای که از این دستگاه ساطع می‌شود از سطح پوست عبور کرده و جذب هموگلوبین‌های موجود در رگ‌ها می‌شود. باید در نظر گرفت که سطح پوست با استفاده از این روش آسیبی نخواهد دید و فقط رگ‌های سطحی هستند که تخریب می‌شوند و البته بافت‌های آن ناحیه نیز دچار عارضه نخواهند شد.

استفاده کردن از این دستگاه نسبت به دیگر روش‌ها کمترین عوارض را داشته ولی باید در نظر داشت که مواردی مثل تورم، قرمزی و خارش ممکن است ایجاد شود که بعد از گذشت چند ساعت از جلسه‌ی لیزر درمانی، برطرف خواهند شد. همچنین عوارضی شبیه به آفتاب‌سوختگیِ خفیف نیز ممکن است رخ بدهد که این عارضه هم بین 1 تا 3 روز از بین خواهد رفت.

عموماً ضایعات عروقی روی سطح پوست هنگامی که با لیزر درمان شوند تا 70 درصد بهبود پیدا خواهند کرد و در صورت ادامه روند درمان، می‌توان آن‌ها را کاملاً برطرف کرد. یکی از این ضایعات بیماری واریس یا تورم رگ‌های پا است که در گذشته صرفاً با جراحی رفع شده و امروزه می‌توان با استفاده از لیزر درمانی آن را برطرف کرد. البته درصد موفقیت هر درمانی به قطر این ضایعه‌های عروقی و میزان تازه یا قدیمی بودن آن بستگی دارد.

برای درمان ضایعات عروقی پوست با کلینیک زیبایی صدرا تماس بگیرید.

همچنین در مورد روش پلاکت درمانی یا همان روش پی آر پی با ما مشورت نمایید.