تکنیک ای ام اس

ای ام اس ( ems ) و خدمات مربوط به آن یکی از جدیدترین شیوه‌های تناسب اندام و لاغری است که کلینیک زیبایی صدرا آماده خدمت‌رسانی در این زمینه به مشتریان محترم است.

این دستگاه یک وسیله تحریک الکتریکی عضله است که اسم آن هم مخفف نام انگلیسی دستگاه است. شیوه کار ای‌ام‌اس به این صورت است که یک سری الکترود به دستگاه وصل شده و سر دیگر آن‌ها به عضلاتی که نیاز به چربی‌سوزی دارند، وصل می‌شود. سپس دستگاه از طریق الکترود‌ها پالس‌های الکتریکی را به عضلات منتقل می‌کند. این پالس‌‌ها عضلات را منقبض کرده و آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهند. شدت و میزان فشارِ وارد شده به عضله را می‌توان تنظیم کرد تا این وسیله در هر ثانیه تعداد مشخصی پالس به هر عضله بفرستد.

یکی از مزیت‌های این دستگاه استفاده از آن برای بازتوانی و تقویت عضلات است. این مورد بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که دچار سانحه شده و مفصل‌های آن‌ها آسیب دیده است. این دسته از افراد شاید تا مدت‌های زیادی نتوانند حرکات فیزیکی انجام دهند و نیاز به بازتوانی داشته باشند. استفاده این اشخاص از ای‌ام‌اس می‌تواند به آن‌ها کمک کند که بدون استفاده از مفصل‌ها و فشار به نواحی آسیب دیده بدن، به راحتی عضلات خود را ورزش داده و آن‌ها را از تحلیل رفتن و ضعیف شدن نجات دهند.

همچنین باید اشاره کرد که کاربرد دیگر این دستگاه در مورد تناسب اندام و زیبایی است. علاوه بر چربی‌سوزی، سفت شدن باسن، سفت شدن بازو و تخت شدن شکم نیز از جمله مواردی هستند که باعث می‌شود استقبال از دستگاه ای ام اس هر روز بیشتر از روز قبل باشد.

از دیگر مزایای ورزش کردن با دستگاه ای‌ام‌اس این است که شما در کمترین زمان با بیشترین شدت ورزش می‌کنید، مربی اختصاصی در کنار شما حضور خواهد داشت و همچنین رژیم غذایی مخصوص خود را نیز خواهید داشت.

برای ورزش با دستگاه ای‌ام‌اس با کلینیک زیبایی صدرا تماس بگیرید.