جوان سازی پوست

جوان سازی پوست یکی از خدمات منحصربه‌فرد و گسترده کلینیک زیبایی صدرا است که موارد زیادی را شامل می‌شود. ما در کلینیک صدرا در زمینه رفع کردن ضایعات پوستی نظیر اسکار، آکنه، استریا، جوش، خال، زگیل، سلولیت، کلوئید، ماه‌گرفتگی، روزاسه و باز بودن بیش از حد منافذ پوست، خدمات‌رسانی باکیفیتی داریم. در زمینه رفع کردن چین‌وچروک‌های پوستی مانند چین‌وچروک دور چشم، چین‌وچروک بالای لب، چین‌وچروک خط خنده و چین‌وچروک خط اخم نیز کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستند.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط کلینیک زیبایی صدرا در حوزه پوست، باید به انواع لیفتینگ اشاره کرد. لیفتینگ صورت، ابرو، غبغب، گردن، دست و بازو، سینه و ران هم جزو خدمات لیفتینگ مجموعه ما محسوب می‌شوند.

رفع کردن افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی، رفع کردن سیاهی دور چشم‌ها، پاک کردن تتو یا خالکوبی و ترمیم ضایعات عروقی هم از دیگر خدماتی است که می‌توانید در کلینیک صدرا آن‌ها را دریافت کنید.

در ادامه باید ذکر کنیم که خدمات نام برده شده در حوزه پوست با روش‌های مختلفی ارائه می‌شوند که انتخاب و اعمال این روش با تشخیص متخصص و شرایط پوستی شما انجام می‌شود. شیوه‌های هایفوتراپی، آر اف فرکشنال، آندو لیفت، بلاماروبلوستی، کربوکسی تراپی، مزوتراپی، بوتاکس، تزریق ژل و تزریق چربی از جمله روش‌هایی هستند که برای رفع ضایعات پوستی و جوان سازی پوست استفاده می‌شوند. کارشناسان و متخصصان کلینیک زیبایی صدرا در استفاده از این روش‌ها کاملاً مجرب و حرفه‌ای بوده و شما می‌توانید با خیال راحت از خدمات ما استفاده کنید و جوانی و زیبایی پوست خود را دوباره به دست آورید.

لازم به ذکر است که روش‌هایی که برای مراقبت و ترمیم پوست مورداستفاده قرار می‌گیرند سه دسته‌ی تهاجمی، کم تهاجمی و غیر تهاجمی را شامل می‌شوند. شیوه‌هایی که در کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند روش‌های کم تهاجمی و تهاجمی بوده و روش‌های مراقبت از پوست خانگی مانند استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها و ماسک‌های خانگی را شیوه‌های غیر تهاجمی می‌نامند.

همچنین در مورد انجام انواع لیفتینگ با ما مشورت نمایید.