رفع سیاهی دور چشم

رفع سیاهی دور چشم از جمله خدماتی است که کارشناسان و متخصصان ما در کلینیک زیبایی صدرا به شما متقاضیان محترم ارائه می‌دهند. پوست زیر چشم بسیار نازک و حساس است و همین عامل باعث شده است که بسیار آسیب‌پذیر باشد و نیازمند مراقبت بیشتر. اصلی‌ترین عاملی که باعث آسیب رسیدن به این ناحیه از پوست و سیاه شدن زیر چشم می‌شود، بی‌خوابی است. کمبود خواب باعث کاهش گردش خون در پوست شده و این اتفاق در نهایت سبب کمبود اکسیژن در این ناحیه و نرسیدن مواد مغذی لازم به آن می‌شود. این موضوع نه‌تنها باعث سیاهی زیر چشم بلکه باعث ایجاد چین‌وچروک در این ناحیه هم خواهد شد.

لازم به ذکر است که عوامل دیگری نیز می‌توانند در سیاه شدن پوست زیر چشم‌ها تاثیرگذار باشند. این عوامل شامل کم‌آب شدن بدن، نور آفتاب، عوامل وراثتی و ژنتیکی، کمبود مواد غذایی، استفاده از توتون و تنباکو، کم‌خونی، نارسایی کلیه، اگزما، کهولت سن، بیماری‌های مزمن معده، اختلال در قاعدگی زنان و اختلال در کارکرد بینی، می‌شود.

در توضیح برخی از این موارد باید اشاره کرد که برای مثال کم‌آبی زمانی که رخ بدهد، رگ‌های خونیِ زیر پوست به دلیل حساست بالا متورم می‌شوند که این تورم باعث تیرگی این ناحیه خواهد شد. یا اشعه ماورا بنفش خورشید با توجه به این‌که روی رنگ‌دانه‌ی ملانین پوست تاثیر می‌گذارد، می‌تواند باعث سیاهی و تیرگی پوست زیر چشم و اطراف آن شود. مورد دیگر کمبود مواد غذایی است که سیاهی دور چشم را تشدید خواهد کرد. رژیم غذایی نامناسب باعث چنین اتفاقی خواهد شد. کم‌خونی یا آنمی نیز عامل دیگری است که با ایجاد خونریزی‌های نامنظم و ایجاد کردن هموگلوبین، منجر به تیرگی‌ و سیاهی اطراف چشم می‌شود.

برای رفع کردن سیاهی دور چشم‌ها روش‌های درمانی متفاوتی پیشنهاد می‌شود ولی لیزر درمانی با استفاده از اشعه مادون‌قرمز یا ماورا بنفش یکی از بهترین راهکارها است.

برای رفع سیاهی دور چشم با کلینیک زیبایی صدرا تماس بگیرید.

همچنین برای پاک کردن تاتو به روش لیزر درمانی با ما مشورت نمایید.