پاک کردن تاتو

پاک کردن تاتو از جمله خدمات زیبایی و ترمیمی کلینیک زیبایی صدرا است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی لیزر و به دستِ مجرب‌ترین کارشناسان و متخصصان صورت می‌گیرد.

استفاده از لیزر درمانی باعث خواهد شد که پاک کردن خالکوبی‌ها و تاتوها ایمن و بدون عوارض انجام شده، به تعداد جلسات کمتری نسبت به دیگر روش‌ها نیاز داشته باشد و همچنین می‌توان با کمک این روش رنگ‌هایی را که در گذشته امکان پاک کردنشان نبود، پاک کرد.

برخی از دستگاه‌های لیزر هستند که خاصیت ارسال پالسی قدرتمند را دارا هستند. این پالس‌ها در کسری از ثانیه به نقطه‌ای از پوست ارسال شده و به رنگ‌دانه‌های جوهر تاتو جذب می‌شوند و بلافاصله آن‌ها را از بین می‌برند. در صورتی که اثرات کمی از جوهر روی پوست باقی بماند به فاصله‌ی چند روز بعد از انجام لیزر درمانی سیستم ایمنی بدن آن معدود نقاط باقی مانده را از بین خواهد برد. این قابلیت دستگاه‌های لیزر به کیو – سوییچ معروف است.

از جمله عواملی که در تاثیرگذاری لیزر کیو – سویچ موثر هستند باید به موارد ذیل اشاره کرد.

اگر فرد سابقه زخم‌های گوشتی و برآمده داشته باشد بر اثرگذاری لیزر تاثیر خواهد داشت. داروهایی که فرد مصرف می‌کند، مکان خالکوبی یا تاتو روی بدن، رنگ تاتو، مدت زمانی که از انجام تاتو گذشته است، عمقی از پوست که جوهر در آن قرار گرفته است و سلامت عمومی فرد، از دیگر مواردی هستند که در پاک کردن جوهر تاتو اثرگذار هستند.

تعداد جلسات لیزر درمانی که بتواند یک تاتو را پاک کند با توجه به ویژگی‌هایی که تاتو دارد و در سطرهای بالا شرح داده شد، بین 3 تا 15 جلسه ممکن است به طول بینجامد.

البته باید اشاره کرد که لیزر ایمن‌ترین روش پاک کردن تاتو است و نسبت به دیگر روش‌های رفع کردن تاتو و خالکوبی، عوارض کمتری دارد. ولی در مواردی خاص می‌تواند منجر به ایجاد اسکار پوست یا زخم شود.