دستگاه لیزر مو و جوانساز پوست در معتبرترین کلینیک زیبایی در تهران

دستگاه لیزر مو زائد و دستگاه زیبایی پوست و جوانسازی آن لازمه هر کلینیک و مطب زیبایی سلامتی است. صدرا به عنوان یک کلینیک زیبایی در تهران مرکزی معتبر و باکیفیت در ارائه خدمات پوست و مو است.

خدمات کلینیکی

هر مرکز زیبایی و سلامتی که فعالیت استاندارد دارد و طبق اصول کار می‌کند، باید خدمات عرضه شده خود را در دو دسته رفع موهای زائد و جوانسازی پوست ارائه دهد. البته ناگفته نماند که خدماتی مثل تناسب اندام و لاغری و تقویت و کاشت مو و ابرو نیز از جمله مواردی هستند که کلینیک‌ها و مراکز معتبر سلامتی و زیبایی باید آن‌ها را به مشتریان خود عرضه کنند.

رفع موهای زائد

از بین بردن موهای زائد یکی از رایج‌ترین دلایل مراجعه افراد به کلینیک‌ها و مراکز زیبایی است. امروزه دستگاه‌های مختلف لیزر مو این کار را انجام می‌دهند و هر کدام نیز مزایا و معایب خوشان را دارند. ما در مجموعه کلینیک صدرا انواع و اقسام دستگاه لیزر مو را به خدمت گرفته‌ایم تا تمامی نیازها و خواسته‌های مشتریانمان را برآورده کنیم

اما به طور کلی باید بیان کرد که دستگاه‌های لیزر الکس یا الکساندرایت کندلا و دستگاه لیزر دایود محبوب‌ترین دستگاه‌ها در بین مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌ها و مراکز زیبایی هستند. این دو دستگاه لیزر موهای زائد از نظر تاثیرگذاری روی تیپ‌های پوستی مختلف تقریباً شامل‌ترین دستگاه‌ها بوده و هر دوی آن‌ها با تیپ‌های پوست مردم ایران نیز سازگار هستند. هر کلینیک زیبایی در تهران و ایران باید دستگاه‌های الکس کندلا و دایود را در مرکز خود داشته باشد.

در ضمن باید اشاره کرد که لیزر موهای زائد مردان و لیزر موهای زائد زنان اندک تفاوت‌هایی با هم دارد که این تفاوت می‌تواند در نوع دستگاه مورد استفاده و طول‌موج آن، تعداد جلسات درمانی و … باشد که این موارد هنگام مراجعه به کلینیک و معاینه توسط پزشک تعیین می‌شوند.

همچنین انواع دستگاه زیبایی پوست و موارد رایج‌تر آن‌ها را نیز در ادامه این مقاله معرفی خواهیم کرد.

دستگاه لیزر مو الکس

دستگاه لیزر مو الکس دارای طول‌موجی 755 نانومتری بوده که با استفاده از آن، روی رنگدانه‌های موهای زائد تاثیر گذاشته و موجب از بین رفتن آن‌ها خواهد شد. دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا تاثیرگذاری بیشتری روی پوست‌های روشن و موهای تیره خواهد داشت. در واقع باید گفت موهایی که رنگ‌های آن‌ها سفید شده است به دلیل نداشتن ملانین یا رنگدانه در فولیکول خود، اشعه این لیزر را جذب نخواهند کرد.

از طرفی پوست‌هایی که تیره باشند هم با جذب اشعه لیزر در رنگدانه‌های خود اجازه رسیدن این اشعه به فولیکول‌ها و رنگدانه‌های مو را نمی‌دهند. پس بهتر است که افرادی که پوست تیره دارند از خدمات لیزر دایود استفاده کنند.

با توجه به موارد ذکر شده و قرار داشتن تیپ پوستی اکثر مردم ایران در طیف پوست روشن تا سبزه، می‌توان این دستگاه لیزر را یکی از تاثیرگذارترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد مردان و زنان در ایران دانست. به همین خاطر هر کلینیک زیبایی در تهران و شهرهای دیگر باید دستگاه لیزر مو الکس کندلا را در مرکز خود داشته باشد.

لازم به یادآوری است که در ایران تقریباً به هر دستگاه زیبایی پوست و جوانساز، لیزر گفته می‌شود در حالی که باید دقت کرد دستگاه‌های لیزر مو مانند الکس، اشعه‌ای سطحی داشته و به صورت موضعی به منظور از بین بردن موهای زائد به پوست تابانده می‌شوند نه برای ایجاد تغییرات روی پوست بدن.

لیزر دایود الکس

دستگاه لیزر دایود الکس در بین دستگاه‌های لیزر موهای زائد یک وسیله منحصربه‌فرد بوده که با استفاده از ساختار ترکیبی خود اثرگذاری بیشتری برای از بین بردن و لیزر موهای زائد زنان و مردان دارد. این دستگاه دارای دو طول‌موج 755 (طول‌موج مخصوص دستگاه لیزر مو الکس) و 808 نانومتر است.

مزیت داشتن طول‌موج بالا برای یک دستگاه لیزر موهای زائد در این است که هر چه طول‌موج اشعه دستگاه عدد بیشتری را شامل شود، امکان جذب این اشعه توسط پوست بدن کم‌تر خواهد بود. اشعه با این طول‌موج، راحت‌تر به عمق پوست نفوذ کرده و روی ملانین موجود در فولیکول‌های موهای زائد اثر می‌گذارد.

در سطرهای فوق ذکر شد که دستگاه لیزر الکس برای پوست‌های تیره مناسب نبوده و به دلیل جذب شدن اشعه آن توسط پوست، امکان از بین بردن موهای زائد روی این پوست‌ها را ندارد، اکنون باید اشاره کرد که دستگاه لیزر الکس دایود بهترین تاثیر را روی پوست‌های تیره داشته و اشعه آن امکان نفوذ به لایه‌های زیرین این پوست‌ها و تاثیرگذاری روی فولیکول‌های موهای زائد را دارد.

نکته دیگری که در مورد دستگاه لیزر مو الکس باید دانست این است که میزان برگشت‌پذیری موهای زائد بعد از رفع آن‌ها توسط این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه‌های لیزر موهای زائد، بسیار پایین‌تر است.

هر کلینیک زیبایی در تهران و شهرستان نیاز دارد که دستگاه لیزر دایود را جزو خدمات ارائه شده خود به مشتری‌ها داشته باشد تا بتواند بازه خدمات‌رسانی خود را گسترده‌تر و اثربخش‌تر نماید.

دستگاه لیزر مو ومورد نیاز هر کلینیک زیبایی در تهران
دستگاه الکس دایونیک

دستگاه زیبایی پوست

دستگاه‌های جوانساز یا دستگاه‌ زیبایی پوست نیز امروزه دارای انواع مختلفی است که رایج‌ترین و بهترین نوع آن‌ها شامل دستگاه‌های هایفو یا هایفوتراپی، دستگاه اندولیفت – که به اشتباه به آن لیزر اندولیفت نیز گفته می‌شود – و انواع دستگاه پلاسما جت یا پلاسما فرکشنال می‌شود.

دستگاه هایفو

دستگاه جوانساز پوست هایفو با تولید انرژی مافوق صوت، این انرژی را در فاصله 4 تا 5 میلی‌متری پوست متمرکز می‌کند. ناحیه‌ای از پوست که دستگاه هایفو روی آن متمرکز می‌شود دمایی بین 60 تا 70 درجه سانتیگراد پیدا خواهد کرد، این افزایش دما موجب خواهد شد که بافت‌های کلاژن فرسوده و آسیب‌دیده‌ی پوست تخریب شده و در نتیجه پوست در آن نواحی اقدام به بازسازی و ترمیم خود نماید. این کار با تولید الاستین و کلاژن‌سازی در آن ناحیه موجب جوانسازی پوست می‌شود.

نکته مهمی که در مورد روش هایفوتراپی باید در نظر گرفت این است که افزایش دمایی که این دستگاه ایجاد می‌کند هیچ‌گونه آسیبی به بافت‌های اطراف ناحیه تخت درمان وارد نمی‌کند. به همین خاطر هایفوتراپی جزو روش‌های غیر تهاجمی جوانسازی پوست محسوب می‌شود.

دستگاه زیبایی پوست هایفو به دلیل اثرگذاری بالا و غیرتهاجمی بودن بسیار محبوب بوده و افراد زیادی تمایل دارند که از خدمات آن استفاده نمایند به همین خاطر هر کلینیک زیبایی در تهران و شهرستان‌ها بهتر است که دستگاه هایفو را در مرکز خود داشته باشد.

دستگاه جوانسازی پوست اندولیفت

اندولیفت یک دستگاه جوانساز پوست است که به اشتباه به دستگاه لیزر مو اندولیفت معروف شده است. چنین اتفاقی هم به این دلیل رخ داده که این دستگاه با منتقل کردن اشعه به پوست بدن باعث لیفت شدن و جوانسازی آن می‌شود؛ اما باید در نظر داشت که تفاوت اشعه دستگاه اندولیفت با اشعه‌ی دستگاه لیزر موهای زائد در این است که دستگاه‌های لیزر موهای زائد زنان و مردان، اشعه خود را به صورت سطحی و موضعی به پوست می‌تابانند ولی دستگاه اندولیفت اشعه خود را با استفاده از فیبرهای بسیار ظریف و نازک به فیبرهای کار گذاشت شده در پوست منتقل می‌کند.

جوانسازی پوست با دستگاه اندولیفت جزو روش‌های غیرتهاجمی و کم‌خطر قرار دارد و به دلیل نداشتن درد، خونریزی و دوره نقاهت بهترین جایگزین برای جراحی لیفتینگ محسوب می‌شود.

دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسما جت، پلکسر یا پلاسما فرکشنال از جمله دستگاه‌های جوانساز و ترمیم پوستی است که امروزه در هر کلینیک زیبایی در تهران و دیگر نقاط ایران استفاده از آن مرسوم است.

بهبود دادن آثار به جای مانده از زخم‌ها و آکنه‌ها و برگرداندن جوانی و طراوت به پوست از جمله مهم‌ترین کاربردها و مواردی است که دستگاه زیبایی پوست پلاسما جت را به یک دستگاه جوانساز پوست محبوب در بین افراد مختلف تبدیل کرده است.

استفاده از روش و دستگاه پلاسما جزو شیوه‌های غیرتهاجمی جوانسازی و ترمیم پوستی محسوب می‌شود زیرا انجام آن درد، خونریزی، بی‌هوشی و موارد این‌چنینی را به دنبال ندارد. به‌مانند دیگر دستگاه‌های جوانساز پوست، دستگاه پلاسما هم به دستگاه لیزر مو پلاسما معروف شده است اما باید دانست که این نام‌گذاری اشتباه بود و این دستگاه جهت رفع موهای زائد بدن به کار نمی‌رود.

البته لازم به ذکر است که این دستگاه که تولید داخل ایران نیز هست، با مهار کردن ملانین موجود در پوست از تیرگی آن جلوگیری کرده و همچنین باعث بروز شفافیت و درخشندگی در سطح پوست می‌شود.

بلفاروپلاستی یا برطرف کردن افتادگی پلک، رفع افتادگی پوست، برطرف کردن استرچ مارک‌ها یا خط‌های ناشی از افزایش و کاهش وزن، از دیگر کاربردها و مزیت‌های استفاده از دستگاه لیزر پلاسما جت است.

دستگاه لیزر مو
یک نمونه از دستگاه‌های هایفو

صدرا؛ کلینیک زیبایی در تهران

کلینیک زیبایی در تهران و دیگر شهر‌ها باید مرکزی مجهز و به‌روز باشد که مراجعه‌کنندگان آن در هیچ زمینه‌ای احساس کمبود نداشته باشند. خدماتی مثل تناسب اندام و لاغری و تقویت و کاشت ابرو و مو، خدمات زیبایی پوست و خدمات رفع موهای زائد از جمله مواردی هستند که میزان مجهز بودن و اعتبار یک مرکز زیبایی و سلامتی را نشان می‌دهد.

کلینیک زیبایی و سلامتی صدرا با فراهم کردن انواع دستگاه لیزر مو و دستگاه زیبایی پوست در مرکز خود از جمله معتبرترین و مجهزترین کلینیک‌های زیبایی در تهران و ایران محسوب می‌شود. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در ضمن اگر تجربه استفاده از هر کدام از دستگاه‌های از بین بردن موهای زائد و دستگاه‌های جوانساز پوست را داشته‌اید، لطفاً نظرات و دیدگاه‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.